ALDI hernieuwt zijn vertrouwen in bpost voor de verdeling van zijn folder

Wekelijks zal bpost de folders van ALDI in heel België blijven bezorgen. "De reclamefolder is een centraal element van onze communicatiestrategie. Meer dan ooit is het een hulpmiddel voor de Belgische consument om zijn koopkracht te beschermen", zegt Isabel Henderick, Managing Director Marketing & Communication bij ALDI België. "Daarom zoeken wij nauwgezet naar een partner die ons een maximale dekking van het land kan garanderen, met een hoog niveau van distributiekwaliteit.” 

bpost biedt deze garantie dankzij de dichtheid van zijn netwerk, zijn infrastructuur en de inzet van zijn teams op het terrein. "Deze overeenkomst is ook gebaseerd op een nauwe samenwerking tussen de teams van ALDI en bpost", voegt Sébastien Marionex, VP Sales bpost Belgium, hieraan toe. ​ "Zo kunnen we anticiperen en zo goed mogelijk inspelen op de onvoorspelbare uitdagingen op het terrein”.

 

Veerle Van Mierlo

Woordvoerster (enkel voor journalisten), bnode

 

 

Over bnode

Over bnode

bnode (voorheen bpostgroup) is een digitale expert in pakketlogistiek, actief in Europa, Noord-Amerika en Azië-Pacific. De groep opereert via drie businessunits: 3PL (binnenkort paxon, met merken zoals Active Ants, Staci en Radial), Cross-border (actief onder de naam Landmark Global) en BeNe last-mile (bpost, Dynagroup, Euro-Sprinters, …).

Met meer dan 37.000 medewerkers en een omzet van 4,3 miljard euro in 2024 is bnode een belangrijke logistieke speler. Het bedrijf ontwikkelt innovatieve, duurzame en klantgerichte logistieke oplossingen. Als een mens- en milieuvriendelijk bedrijf creëert bnode duurzame langetermijnwaarde voor klanten en aandeelhouders.

Bent u klant en heeft u een vraag of klacht?
Klik hier om ons te contacteren.

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

bpost
Anspachlaan 1, bus 1 - 1000 Brussel