bpost helpt nu ook kmo’s met alles… om hun pakjes te verzenden

bpost lanceert een specifiek aanbod waardoor ook kleine en middelgrote bedrijven kunnen genieten van heel wat grote voordelen om pakjes vlotter en voordeliger te versturen. Het aanbod richt zich specifiek op ondernemingen die minder dan 1.000 pakjes per jaar verzenden.

Het online aanbieden van producten en diensten is al lang niet meer voorbehouden voor de grote e-commercebedrijven. Steeds meer kmo’s versturen regelmatig pakjes naar hun klanten. Om ook hen op een professionele manier te ondersteunen, creëerde bpost een nieuw aanbod, speciaal voor de bedrijven die minder dan 1.000 pakjes per jaar verzenden. ​ 

Meer voordelen 

Met een professioneel account dat kmo’s zonder kosten of vast contract kunnen aanmaken kunnen ze van verschillende voordelen genieten. Het account kan digitaal worden geactiveerd en is onmiddellijk actief; geen wachttijden, geen papierwerk. ​ 

De bedrijven die gebruik maken van deze nieuwe dienstverlening, zullen een marktconforme prijs voor de verzending van hun pakjes betalen én op het eind van het jaar ontvangen ze een verzendtegoed. Hoe meer pakjes men verstuurt, hoe meer tegoed men opbouwt, en hoe meer korting men dus krijgt op toekomstige verzendingen. Daarnaast krijgen de bedrijven toegang tot een realtime dashboard waarmee ze een duidelijk zicht krijgen op al hun verzendingen. Tevens zullen ze achteraf de verzendingskosten kunnen betalen, dankzij een tweewekelijkse factuur. Uiteraard betaalt de verzender enkel de effectief gebruikte verzendetiketten. 

Helpen groeien 

Dankzij al deze tools kunnen ondernemers hun tijd weer volop gebruiken voor wat ze graag doen; ondernemen. Het nieuwe aanbod past dan ook perfect in de missie van bpost om bedrijven te helpen groeien. Binnen dat kader ontwikkelde bpost eerder ook al het platform elkezaakonline.be dat bedrijven in elke fase professioneel ondersteunt. Van de opstart van hun zaak tot het helpen uitgroeien ervan. 

Alle info op www.bpost.be/mijnzaak.

Veerle Van Mierlo

Spokesperson, bnode

 

 

 

 

 

Over bnode

Over bnode

bnode (voorheen bpostgroup) is een digitale expert in pakketlogistiek, actief in Europa, Noord-Amerika en Azië-Pacific. De groep opereert via drie businessunits: 3PL (binnenkort paxon, met merken zoals Active Ants, Staci en Radial), Cross-border (actief onder de naam Landmark Global) en BeNe last-mile (bpost, Dynagroup, Euro-Sprinters, …).

Met meer dan 37.000 medewerkers en een omzet van 4,3 miljard euro in 2024 is bnode een belangrijke logistieke speler. Het bedrijf ontwikkelt innovatieve, duurzame en klantgerichte logistieke oplossingen. Als een mens- en milieuvriendelijk bedrijf creëert bnode duurzame langetermijnwaarde voor klanten en aandeelhouders.

Bent u klant en heeft u een vraag of klacht?
Klik hier om ons te contacteren.

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

bpost
Anspachlaan 1, bus 1 - 1000 Brussel